هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

هلیا

3شنبه

1390/11/19 15:47
نویسنده : مامان لیلا
663 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان امروز هم طبق معمول بابایی نون داااااااااااااااااااااااااااغ اورد اخ که چه مزه ای میده صبحا با نون داغ صبحونه بخوری.البته نوعش فرق میکنه هر روز یه نوع نون تازه میگیره که تنوع داشته باشه صبحونمون.هلیا جون اخه بابایی تمام تلاششو از صبح تا شب میکنه که ما ازش راضی باشیم اخه خیلی دوسمون داره و به فکر ایندمون هم هست حالا به هر نحوی که شده راحتی و رفاه ما رو فراهم میکنه.بابایی دستت درد نکنه خیلی دوستت داریم که تمام تلاشتو میکنی که من مجبور نباشم برم سر کار و سختی بکشم.عاشقتیم بابایی.نی نی کو چولواین نی نی کوچولو هم مثل تو 2تا توله سگ داره.

من که به کار خونه مشغول هستم و تو هم با سگها تو حیاط بازی میکنی بعد هم میری حموم و سگها رو میشوری و خودت هم میشوری اخه یاد گرفتی حموم کردن رو.غروب با هم رفتیم بیرون یکمی پیاده روی کردیم و اومدیم خونه و بابایی اومد و شام خوردیم و کلی با بابایی نقاشی کشیدی و بعد هم با نرم افزار خاله ستاره کیتی پیشی ملوس همون که نی نی وبلاگ بهت جایزه داده با کامپیوتر بازی کردی و سی دی کارتونیش رو هم دیدی و خوابیدی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مبین فرفری
19 بهمن 90 16:01
وای هلیا جان چه عکسی قشنگی گذاشتی
دست بابا مجید درد نکنه ما که فقط جمه ها که عمو علی خونه هست نون تازه میخوریم


بله عمه جون عکس خیلی قشنگه.بیان خونه ما نون تازه بخورید.
مامان امیر علی
19 بهمن 90 17:01
وای اون نونی می چسبه که همسر و بابای مهربون براتون خردیده باشه معلومه که عاشقونه دوستتون داره هااااااااااااااااااااااااا [hr

حتما همین طوره زندایی جون.
مامان امیر علی
19 بهمن 90 17:05
همسر و خانم خونه که فداکار و تک باشه شوشو اینطور می شه هاااااا بیام چند تا کلاس پیشت ببینم تا برای ما هم نون تازه بخرن .ایشاله که همیشه بابا مجید جون قدرتون رو بدونه و همیشه شادی و خوشی رو براتون هدیه بیاره .بوس به هلیا جونم


منم از شما ممنونم که برای برادرم واقعا همسر خوب و برای امیر علی مامان نمونه هستی.هلیا هم شماها رو میبوسه.
مامان سارا
19 بهمن 90 17:12
سلام هلیا جون من همیشه می یام و بلاگتون رو می خونم اخه خیلی شاد می شم از اینکه یه خانواده و زوج خوشبخت رو می بینم کیف می کنم .من که از مرد بد باید صبح تا شب کار کنم و شب هم خسته و و سرد می ریم خونه و بعد هم خواب و بچه مان هم که بی خیال شدیم امان از مرد بد .مامان هلیا جون ایشاله همیشه خوشبخت و شاد باشین و بابا مجید هم قدر شما ها رو خوب بدونه و همینطور شما ازش راضی باشین .


انشاالله.لطفا ادرستون رو درست بذارید تا من هم به وبلاگتون بیام.ممنون که به ما سر میزنید.
baba majid
19 بهمن 90 18:22
azizam man ke kari nemikonam.hala be omide yazdan ke kara ham dare khob pish mire va be zodi behtar ham mishe.


انشاالله به امید خدا.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد