هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

هلیا

اومدن می می به مناسبت تولد

1391/4/21 2:07
نویسنده : مامان لیلا
1,895 بازدید
اشتراک گذاری

می می به مناسبت روز تولد من اومد خونمون و خیلی خوشحالمون کرد و یه کادو هم برای من اورد و یه کادو هم برای توکادوی می میدست می می جون درد نکنه بابت این کادوی زیبا.تو با می می کلی بازی کردی و می می ازت خواست که موهاشو شونه کنی اخه می می به خاطر این که دستش از وقتی که اون اتفاق براش افتاد درد داره ونتونسته موهاشو شونه کنه.خلاصه من هم موهای می می رو شونه کردم و بافتم تا حالا حالا ها باز نشه اخه بنده خدا کسی نبوده و نیست که به می می و این کارهاش رسیدگی کنه.من هم از روزی که میخواست از بیمارستان مرخص بشه گفتم که بیاد خونمون و پیش ما باشه تا حداقل کاری رو که بتونم براش انجام بدم اما خوب می می فکرشو نمیکرد که تنها بمونه هم اینکه می می عادت نداره که از خونشون دور بمونه.به هر حال واقعا خوشحالیم که سلامتیش رو باز بدست اورده خدا رو شکر.

شام خوردیم در کنار همدیگه و می می جون رفت خونشون و قول داد زود بیاد.البته این روسری هلیاس که می می جون براش خریده.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان زهرا
21 تیر 91 11:23
من عاشق مادر بزرگ ها هستم
دستشون درد نکنه
خدا کنه زود زود بهتر شوند


مادر بزرگها و پدر بزرگها واقعا نعمتی هستن که باید قدرشون رو دونست.به امید خدا انشاالله که روز به روز بهتر بشن.
مامان زهرا
21 تیر 91 17:03
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید: http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php مرسی
rojin jon
23 تیر 91 1:29
.tavalod tavalod tavalodet mobarak khale


مرسی روژین جون بوسسسسسسسسسسسسسسسس.
khale soheila
23 تیر 91 15:40
daste mimi dard nakone zahmat keshide ishala hamishe salamat bashe.

ایشالله.
بی نام
25 تیر 91 5:07
اخی انگار خیلی ها باعث ناراحتی شما شدن بابا مجید.هر چی ارزش قائل نشی بهتره چون هم حرفاشون بی ارزشه هم خودشون.از اینکه خانواده خوشبختی هستین به خودتون ببالید وارزوی شفای این افراد رو از خدا داشته باشید.





مطمئنا همینطور هست.خدا شفاشون بده چون حسادت بد دردیه.
مامان زهرا
26 تیر 91 14:37
مرسی که سر زدید
مامان زهرا
30 تیر 91 12:06
سلام خانمی
ماه رمضان مبارک
ما را هم سر سفره افطار دعا کنید


همه محتاجیم به دعا.
باران قلنبه
10 شهریور 91 14:58
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید.این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا.
مامان امیر علی مردانی
17 شهریور 91 16:45
نمی نویسیددددددد و بلاگ روووووووووو؟
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 13:12
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
طاهره مامان امیرعلی
27 شهریور 91 15:17
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد