هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 26 روز سن داره

هلیا

نظرات (5)

مامان زهرا
21 تیر 91 11:23
چه دختر نازی
چه عکسی چه لباسی
خاله همیشه خوش بگذره


ممنونم خاله جون.از طرف من زهرا جون رو ببوسین.
مامان امیر علی
22 تیر 91 14:49
عروس خانم اینده ماشاله بوس


مرسی بوس بوس
khale soheila
23 تیر 91 1:37
salam azize delam ghorbone on akhmat beram .mesle fereshtehai manke har rozam bebinamet kame booooooos


ممنونم خاله جون من هم اینقد عاشقتم که هر روز بهت تلفن میکنم هر وقت هم که میبینمت دوست ندارم ازت جدا شم.خیلی دوستت دارم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
بی نام
24 تیر 91 22:16
در تصاویرحکاکی شده بر سنگهای تخت جمشید هیچکس عصبانی نیست

هیچکس سوار بر اسب نیست

هیچکس را در حال تعظیم نمی بینید

در بین این صدها پیکر تراشیده شده حتی یک تصویر برهنه وجود ندارد.

این ادب اصیلمان است:

نجابت

قدرت

احترام

مهربانی

خوشرویی

هم وطن ایرانی من ، ایرانی اصیل





متاسفانه باز هم بی نام.ایرانی اصیل
:)
24 تیر 91 22:19
زندگی خیلی کوتاه است که صبح با تأسف از خواب برخیزید، از این رو..... " افرادی را که با شما خوب رفتار می کنند دوست داشته باشید. برای آنهایی که رفتار مناسبی ندارند دعا کنید. "


شما که بی نام هستی وبی ادرس مطمئن باش که ما همیشه برای اونایی که رفتار مناسبی ندارند همیشه دعا میکنیم به خاطر اینکه این رفتارهاشون دست خودشون نیست و از حسادت و بغض و کینه ای که توی ذاتشون دارن سرچشمه میگیره.اونایی رو هم که دوستمون دارن ما هم دوستشون داریم و همیشه موفقیت روز افزون براشون ارزومندیم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد