هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 22 روز سن داره

هلیا

تولد

1391/4/21 15:05
نویسنده : مامان لیلا
1,689 بازدید
اشتراک گذاری

به نام حضرت عشق.از طرف بابا مجید و هلیا

امروز روز تولد پاکترین وصادقترین و وفادارترین خانم روی زمین یعنی

مامان لیلا هستش.لیلا جان تولدت مبارک که اگر نبودی این خونه گرم و

هلیا و حتی من وجود نداشتیم.ای نیمه مکمل من تولدت مبارک.من و

هلیا اگر تمام هستی رو هم به شما کادو بدیم کمه و شما لایق

بیشتر از اینها هستی.امیدوارم بتونم  به تمام خواسته هات برسونمت

خیلی خیلی دوستت داریم و تمام نفسهای من و هلیا وابسته به

وجود مقدس و پاک شماست.خداوند لبخند زد و تو افریده شدی

بهترین لبخند خدا تولدت مبارک.تبریک به بهترینم

 این کادو هم از طرف من و هلیا که البته کادوی خیلی ناقابلی هستش در قبال وجود پاک و عطر مقدس وجودت.عطر کادوی تولدکیک تولدشام تولدمن  دوست داشتم که بریم بیرون اما هر کاری کردیم تو با ما نیومدی دوست داشتی خونه مامان بزرگ مامان لیلا پیش روژین و سبا و امیررضا باشی و بازی کنی ومن و مامان لیلا هم رفتیم دو نفره با هم یه جشن دو نفره گرفتیم و خیلی جات خالی بود اما ما خوشیم به خوشی تو هر جا که باشی عزیز بابا. البته بعد از جشن دو نفره اومدیم دنبال تو که دیدیم یه جشن هم اونجاست اخه تولد خاله سهیلا جون هم بود.روژین جون هم یه کیک بستنی خوشمزه درست کرده بود و دایی رضا و زندایی هم یه کیک گرفته بودن خلاصه تولد تو تولد بود.خیلی خوش گذشت.

پسندها (1)

نظرات (4)

فرشته
19 تیر 91 16:04
سلام به لیلاخانم مامان عزیز هلیاجون تولدتون مبارک الهی صدوبیست سالگیتونو بهتون تبریک بگیم پاینده باشین ضمنا من شمارو لینک کردم وهرروز بهتون سرمیزنم اگرلینکم کردین لطفا اطلاع بدین


سلام فرشته خانم ممنون از تبریکتون اما باز هم ادرس نذاشتین چرا؟
مامان زهرا
20 تیر 91 11:58
سلام
لیلا خانم تولدتون مبارک
امیدوارم سالهای سال در کنار همسر محترم و هلیای عزیز زندگی گرمی را بدور از چشم بد خواهان داشته باشید

باز هم تولدت مبارک

راستی الان چند ساله شدید


سلام خانمی ممنونم که به یاد من بودین.انشاالله شما هم همیشه خوش و سلامت باشین عزیزم.
مامان سحر
21 تیر 91 2:00
سلام خانم.خوشبحالت که شوهر و دخترت اینهمه دوست دارن.تولدت هم مبارک


ممنونم عزیزم.من هم به اندازه جونم دوسشون دارم.
مامان امیر علی
22 تیر 91 14:48
تولدتون مبارک عمه لیلا جون با ارزوی بهترین ها برای شماااااا و ممنون از عمو مجید این همه زحمت کشیدن دستشون دردنکنه خوشبخت باشین همیشه


ممنونم من هم برای شما همیشه ارزوی بهترینها رو دارم عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد