هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

هلیا

دیروز

1390/11/10 22:54
نویسنده : مامان لیلا
413 بازدید
اشتراک گذاری

از خواب بیدار شدیم و صبحانه خوردیم و تو مشغول بازی شدی و من هم کارهامو

انجام دادم.از من خواستی که نوشتن بازی باربی و بازی انلاین رو بهت یاد بدم که

اگه یه وقتی من کار داشتم خودت بنویسی و بعداز چند بار یاد گرفتی قربون اون

هوش زیادت.چون با کامپیوتر زیاد کار میکنی تقریبا همه چیزش رو بلدی.خلاصه

رفتی حموم و اب بازی کردی و اومدی بیرون و ماکارونی خوردی و یه کارتون دیدی

و یه فیلم که خیلی خیلی قشنگ بود اولش فکر کردیم که فیلم ترسناکیه اما

بعد دیدیم که خیلی عاطفی و خانوادگیه(دریم هاوس DREAM HOUSE) آز این

جهت در مورد فیلم نوشتم چون واقعا تاثیر گذاره و خیلی دیدنیه.  بعد هم

خوابیدیم.

این هم عکست که تازه از حموم اومدیهلی انگار نه انگار که تازه از حموم

اومدی هلی جونفکر کنم دوباره باید

میرفتی حموم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر علی
10 بهمن 90 23:47
عزیزم قربونه شکلت برم من شیطون نوش جونت .راستی یادتون باشه به ما هم بدین فیلمو ببینیم .


باشه حتما.
مامان امیر علی
10 بهمن 90 23:48
آفرین دخمل زرنگ که کامپیوتر بلد شدی افرین خانم خانما


ممنونم زندایی جونم.
مبین فرفری
11 بهمن 90 0:20
عزیزم فدای اون صورت ربیت برم


خدا نکنه عمه جون.
عمه فشمی
11 بهمن 90 21:35
هلیا جونم عافیت باشه عمه شکلتو قربون نوش جونت ماکارانی خوش مزه هلیا جون عمه فدات خونه ما برف میاد.بیا با هم بریم برف بازی البته عمو محمد میگه برف میاد چون من خونه مبین فرفری ام عمه خیلی خیلی دوست داره بوس فراون بر ای هلیا جونم


عمه جون اگه من میتونستم بخونم که نوشتی خونه مبین فرفری هستی که واویلا میشد.خیلی دوست دارم عمه جون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامی کیانا
17 بهمن 90 16:37
نوش جونت عزیزم هوس ماکارونی کردیم راستی عکسهاتو با اون سگ های ناز تو وبلاگ امیرعلی دیدم خیلی خوشگل بودن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد