هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره

هلیا

خبر خبر

1390/11/27 16:11
نویسنده : مامان لیلا
763 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان دیشب یه دندونت افتاد.مبارکت باشه

عزیزم قربون اون دندونت بشم.تاریخ٢٦بهمن سال٩٠

ساعت ١١.٤٥شب اولین دندونت افتاد.هلیا بی دندونهلیا بی دندوناینم دندونهلیا هلیا بی دندون افتاد تو قندون.این داستان رو برات گفته

بودیم که اگه دندونت بیافته شب که خواستی

بخوابی دندونت رو که افتاده اگه بذاری زیر بالشت

پریه دندون اون دندونت رو که افتاده برمیداره و برات

جای اون جایزه میذاره.تو هم صبح خواب الو خواب

الو زیر بالشت رو میگشتی که یه تراول 50000

تومنی پیدا کردی.بعد دوباره خوابیدی.دوباره که بیدار

شدی گفتی از اون عروسکا که مریض میشه سرفه

میکنه باید بهش شربت بدی و امپول بهش بزنی

برام بخری حالا ما هم باید بگردیم و پیدا کنیم و برات

بخریم.اخه نمیشه که هلیا جیگرم چیزی بخواد و من

و بابایی براش نگیریم.قربونت بشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

baba majid
27 بهمن 90 19:02
قربونت بشم.دیشب حال عجیبی شدم آخه تو روز بروز داری بزرگتر میشی و ما..... مرور زمانو تو با قدوبالات به ما یاداور میشی...... من فداتون
مامان امیر علی
27 بهمن 90 19:15
وای مبارک باشه عزیزم عروسیت ایشاله فدات بشم من


ممنون زندایی جون.
sefidbarfi
27 بهمن 90 20:22
سلام جیگرخاله قربونه اون صورتت که بامزه بودبودبامزه ترم شده .ازخونمون که رفتی دلم برات تنگ شده منو روژین دوست داریم


ممنون خاله جون من هم دلم براتون تنگ شده و اون چند روز که پیشتون بودم خیلی بهم خوش گذشت دوستون دارم یه عالمه.
مامان امیر علی
28 بهمن 90 10:33
قربونت بشم من


خدا نکنه.
مبین فرفری
2 اسفند 90 10:26
سلام عزیزم
مبارک باشه نانازم وای خدای من چقدر ناز شدی
بی دندون عمه هلیا جون بوس بوس


ممنون عمه جون.من هم بوووووووووووووووووووووووووووس
مامان امیر علی
6 اسفند 90 22:30
سلام عمه جون خیلی ممنون به ما سر می زنید و برای رای گیری به ما کمک کردین از همه شما ممنون .دوستتون داریم .شما چرا به روز نیستید کاش من هم فقط مهمون داشتم .همه کارها روی سرم خراب شده و درگیرم .اما الان به روزم با مکافات به روز شد .دوستتون داریم .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد