هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

هلیا

دوشنبه

1390/11/3 20:13
نویسنده : مامان لیلا
359 بازدید
اشتراک گذاری

امروز هم صبح بیدار شدیم و بابا مجید برامون نون داغ تازه اورد و صبحانه خوردیم و

حاجی بابا زنگ زد برای احوالپرسی.چون دیروز من نرفته بودم و حالم خوب نبود

میخواست ببینه بهتر شدم.حاجی بابا گفت که بریم خونشون و گفت که امیر رضا

رو با خودش اورده.تو هم با ننی رفتید خونه حاجی بابا و من هم تو خونه موندم و

وبلاگت رو نوشتم که بزرگ شدی بخونی و لذت ببری از خاطراتت. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر علی
4 بهمن 90 14:57
هلیا جون پیش ما هم بیا .خوش بگذره بهت
....
4 بهمن 90 17:43
سلام.ممنون میشیم بو وبلگ دختر خاله هام به ادرسwww.salsar2.blogfa.comسر بزنید ونظر بذارید.وبلاگ زیبایی دارید.
مامان امیر علی
6 بهمن 90 17:18
هلیا جون عمه جون بوس بوس
مامان امیر علی
8 بهمن 90 16:11
عمه جون ممنون به ما سر می زنی .عکس من در شماره نیمه دوم اذر چاپ شده ما ندیدیم .از 2000 نفر شرکت کننده با 175 رای وارد مرحله دوم که 300 نفر هستند شده این ماه با کد جدید اعلام می شه .
مامان امیر علی
8 بهمن 90 19:05
عمه جون بازم که به روز نیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد