هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

هلیا

برف بازی تو حیاط خاله سهیلا

1390/11/3 1:51
نویسنده : مامان لیلا
447 بازدید
اشتراک گذاری

صبح که از خواب بیدار شدیم دیدیم که چقدر برف اومده و تو هم خواستی که بری بازی کنی خاله هم قول

داد که روژین رو که برد مدرسه و برگشت تو رو ببره تو حیاط که برف بازی کنی.خاله هم رفت و برگشت و تو

رو برد و برف بازی کردی.هلیا جونهلیاهلیاهلیاهلیاهلیا قربون اون شادی و خندت

برم که با شادیت من هم شاد میشم اخه تو نفس منی همدم منی. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

عمه فشمی
3 بهمن 90 13:02
عمه فدات شه که انقدر برف بازی رو دوست داری.دلم خیلی برات تنگ شده عمه جون اینجا هم خیلی برف اومده به مامان وبابا بگو بیایین اینجا تا باهم برف بازی کنیم قربون اون خنده هات عمه خیلی خیلی دوستت داره


خدا نکنه عمه جون.من هم دلم برای شما تنگ شده.دوست دارم عمه جون.
مامان امیر علی
3 بهمن 90 14:33
عزیزم هلیا جون بوس .
مامان آرینا موفرفری
3 بهمن 90 16:28
سلام به هلیا جان خوشگل و هنرمند.ممنون که به ماسرزدید.کی فیلم این گل دختر نازو می بینیم.باکمال میل لینکتون کردم عزیزم.
مبین فرفری
4 بهمن 90 16:16
آفرین به بابا مجید که برای هلیا خونه حیاط دار گرفته که هلیا تو حیاط راحت بازی کنه . سرما نخوری قند عسلمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد