هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

هلیا

جمعه

1390/6/25 23:59
نویسنده : مامان لیلا
479 بازدید
اشتراک گذاری

بعداز ظهر تصمیم گرفتی با بابایی بری عروسی.البته همگی دعوت بودیم ولی چون من با کسی اشنا نبودم

نرفتم.www.bahar22.com            قالب ، کد موزیک ، تصاویر زیباسازی وبلاگ ، فال      WWW.bahar22.com

عروسی برادر یکی از دوستان بابایی بود خلاصه نمیخواستی بری بعد تصمیمت عوض شد ومن هم اماده

کردمت ورفتی.امیدوارم که بهتون خوش بگذره.Happy Friday scraps, graphics, commentsعزیز دلمون

 

من هم فوتبال پیروزی و استقلال رو دیدم که متاسفانه تیم پیروزی باخت.بعد هم سریال ستایش رو دیدم و الان

هم که دارم وبتو مینویسم .تنهام،همش فکر میکنم که  شماها خونه هستین.Happy Friday scraps, graphics, commentsخدمات وبلاگ نویسان جوان , قالب وبلاگ               www.bahar-20.com

 

امیدوارم که همه کسانی که با هم ازدواج میکنن با هم خوشبخت بشن همینطور عروس و داماد امشب.بهترین تصاویر در بهار بیست www.bahar-20.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

dayi sadegh
27 شهریور 90 20:00
سلام دایی جون ماشااله چه عروسی شدی ماه. چه سگهایی داریا به منم می دی ؟ دیدی پرسپولیس باخت .بازی هنوز شروع نشده بو ندا گفت استقلال می بره از همان اول حال ما گرفته شد.
مامان امیر علی
27 شهریور 90 20:01
سلام به عروس ناز و زیبا ایشاله خوشبخت بشی . نوش جونت جیگر می خوری جیگره من .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد