هليا اقدمهليا اقدم، تا این لحظه: 17 سال و 27 روز سن داره

هلیا

روز پدر

1391/3/15 15:48
نویسنده : مامان لیلا
1,087 بازدید
اشتراک گذاری

هلیا جان با اینکه بابا جون دیگه در بین ما نیست ولی من دوست دارم

که باز هم برای روز پدر برایش بنویسم.پدرم میخواهم

از تو بنویسم از با تو بودن در بهار و تمام خاطرات شیرین

کودکیم.میخواهم از تو بنویسم از شانه های ستبر و مهربانت و ازنگاه

همیشه مهربانت و از صدایت و دستهای نوازشگرت که همیشه مرحم

دل من بود در نا ملایمات زندگی که همیشه به من نشان میدادی یک

نفر هست که جونش بره نمیذاره بهت سخت بگذره.میخواهم از رفتن

نا بهنگامت بنویسم.از بغضی که در گلویم شکست و از دلتنگی هایم و

از دقایقی در زندگی ام که انقدر دلم برایت تنگ میشود که

میخواهم تو را از خاطراتم بیرون بکشم و در دنیای واقعی بغلت کنم و

بگویم برایت از حرفهای نا گفته پنهان در انبوه واژه های محزون بی تو

بودن. از سکوت مبهم قلبم واز ان غروب غم انگیز سیزدهمین روز بهار

که نا با ورانه ترکمان کردی.تو بهترین پدر دنیا بودی.یادت همیشه با من

است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا
16 خرداد 91 11:29
سلام خانمی
خدا رحمتشون کنه .... واقعا مطلب قشنگی بود


ممنونم خانمی خدا همه رفتگان رو بیامرزه.


مامان محمدصدرا
17 خرداد 91 23:01
بابا مجید به خاطر شرکت توی مسابقه روز پدر اومدم ببینم چه پستی گذاشتین !
وقتی پست ثابت رو دیدم فهمیدم که یه خانواده خوشبختین !
این روزها متاسفانه محیط نی نی وبلاگ خیلی آلوده شده !
خواستم بهتون یه پیشنهادی بدم !
من هم مزاحم داشتم توی وب محمد صدرا !
ولی با آدرس آی پی سیستمش پیداش کردم !
شاید بشه این آدرس رو با فیلتر شکن عوض کرد ولی این آدمهایی که مزاحم میشن مخشون به این چیزهانمیرسه !
در کنار هم شاداب باشین !


واقعا همینطوره.همیشه قوی بودن به این معنی نیست که در یک زدوخورد مبارزه کردو پیروز شد.قدرت واقعی یعنی اینقدر عاقل و بالغ شده باشیم که از کنار حرفهای پوچ و غیر منطقی ادمهای مزاحم و اشوبگر با بی محلی و بی توجهی رد بشیم.
مامان امیر علی
19 خرداد 91 21:35
خدا پدرتون رو رحمت کنه ایشاله .
روز پدر بر عمو مجید هم مبارک


ممنون خدا پدر و مادرت رو برات نگه داره عزیزم.
مامان نیایش
22 خرداد 91 18:57
سلام ممنونم پیش ما اومدی و ممنون بابت تبریکت ان شا الله همیشه موفق باشید و شاد و سایه بابایی رو سرتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هلیا می باشد